dimarts, 29 d’octubre del 2013

Princeseta

Que sí, que potser no queda bé dir-ho, però m'agrada que a la primera cita sigui ell qui pagui el cafè/la coca-cola/el sopar/la birra o el que sigui, perquè no sé què hi ha però fa que quedi bé, alguna cosa que fa que quedi la idea que és un bon home, un bon partit (algú que podrà cuidar-me? instint de supervivència?) a qui m'agradaria convidar en una segona cita.

Algú que es mullarà si s'ha de mullar algú i que passarà fred quan només hi hagi una jaqueta.

Hi ha qui en dirà masclisme. Jo hi veig alguna cosa de l'evolució de l'espècie, o simplement el petit somni de ser princesa que duu a dins (més o menys amagat) qualsevol dona.

6 comentaris:

  1. Respostes
    1. sí, sembla masclista, i potser en aquesta súpersocietat moderniqui que tenim queda súper malament dir-ho, però pregunta-ho a les dones que trobis i veuràs que, en el fons, ho volen..

      Elimina
    2. Tècnicament és un tema de supervivència, sí, de poder alimentar la femella mentre l'espècie procrea i tal.

      Si per trobar aquesta princesa has hagut de convidar a 600 diguem-ne, no-princeses, i la copa/tapa/whatever mitjà són uns 8€ -ni una bossa de pipes ni tampoc una mariscada-, llavors està clar que els tios hauríem de cobrar més :P

      Elimina
  2. Doncs jo també vull algú que em cuidi, així que tu convidam a sopar i jo et deixo la meva jaqueta, que segurament la teva no em serveixi a mi.

    ResponElimina
  3. Doncs si tots dos som sota la pluja i jo no porto jaqueta, jo no voldré que ell passi fred per culpa meva. M'aguantaré i aniré sense jaqueta. O ens posarem sota un portal fins que pari de ploure.

    Quina parida més gran, això de ser una princeseta. És tot culpa de Disney. Després ens queixem si els homes diuen segons què de les dones (que només ens interessa si tenen pasta i estan bons i tal).

    ResponElimina