divendres, 15 de març del 2013

Ulleres noves

A la pregunta de "quin estil d'ullera vols?", la meva resposta sempre és "rares, diferents, que es vegin molt". Així una mica per donar la nota, per tenir tret distintiu i per ser sempre "la chica de las gafas" que era a Costa Breve cada dijous. I quan em diuen que es veuen més ulleres que la meva cara és que són ideals. 

Per això, després d'emprovar-me totes les ulleres de Sant Celoni fa un mes, de mirar estils d'ullera a cada òptica que veia durant aquest mes, després de veure ahir tarda 4 òptiques i emprovar-me mil ulleres de les tres últimes, farta de tot, vaig trobar això i em vaig enamorar. I així m'he quedat, pels propers.. 2 anys? Dimarts les tindré! 




Ara les miro i les veig petites i normaletes depèn de com! Però no, no, són genials :D

1 comentari:

  1. Les ulleres són molt maques però clar no poden fer miracles :)

    ResponElimina