dimarts, 19 d’abril del 2011

Mis corasones!

Estem de vacances, tinc molta feina, però sembla que tingui el cervell a l'aeroport esperant per embarcar cap a l'altra punta del món, o sigui que ja la faré després o demà (o l'altre, o acabes fent-ho tot l'últim dia). En fin! Vaig dir que faria una recopilació de totes les meves peces de col·lecció corasonil, i ho he fet! Diria que no hi és tot, però.. m'he deixat llibretetes, bolis, paperets..


1. Joies. El primer de tota la col·lecció va ser el platejat que està de costat, alumini reciclat, d'aquest estiu a Sanremo. Tothom que el veu fa "carai, quin cor més gros.." (L). El daurat és regal de la meva cunyada i pesa un ou (i també fa fer comentaris a la gent), el segon regal de reis de la mama, el tercer era de me àvia quan era jove i el vermell me'l va fer la Sílvia amb fimo (la @Shirubya1980, busqueu-la a Twitter). L'altre petitó fa soroll i el va trobar mun tiet a un pis quan van marxar els llogaters ^^

2. Roba. La més adorable és la de colors a la dreta, resultat de l'estada als USA, encara que estigui gastada.. La negra també és italiana, la grisa és ADORABLE (per si no es veu, posa "will you be my valentine?" i, a més, és una nena pujada a una pedra fent-li un petó al nen i és el que he de fer jo sempre, enfilar-me i és ooooooooh) i les altres són de per aquí i de per allà. El cor de la de baix a la dreta està fet amb imperdibles! :D I la de dalt a la dreta ja em va petita gairebé :(



Les jaquetes... en fiin.. la de l'esquerra és col·lecció Desigual Me and you (que va ser una passada) i la de la dreta és un borreguito dels USA, també, impresionante..

I 3. Coses vàries. Una capsa de kleenex corasones sense estrenar (per favort, amb lo mona que és) i dos patchworks de la mama que no són res però que són monos igual...


I em deixo coses segur.. però ja aniran sortint! :)

Però és que són una monada! És tan amorós, tan oish, tan jó la vida és bonica oish oish sobar-se és guai i viva el amor... Oi que sí? :D I només això... que... si en veieu de monos... i baratos... i macos maquíssims... i si penseu en mi... o m'aviseu, o me'l compreu! d'acuerdo? :D

co-rasones tenemos todos, pero yo muchos más que vosotros! (imitant el GRAN poema que deixaré en algun altre post)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada