diumenge, 17 d’abril del 2011

Menamorao: Uno de 50

No sé si he dit mai que sóc una fanàtica dels cors. Que m'encanten, que els adoro, que els colecciono. Un dia faré una foto on surtin tots juntets i la penjaré. Si mai m'heu de regalar una cosa i no sabeu què, regaleu-me un cor. Segur que m'agrada. Encara que sigui una capsa de kleenex.

I si, a més, li sumem unode50, una marca de joieria que em torna boja, tenim com a resultat un corasonsito que em genera una obsessió malaltissa d'anar obrint la web i mirar-me'l i remirar-me'l, i que, si no fos pel preu, ja faria dies i setmanes que seria meu. 

M'encanta. M'encanta, m'encanta, m'encanta. La bona dona que me'l va passar ja sabia el que es feia, ja.

Però la vida és dura perquè voltant per la web t'enamores unes quantes vegades més... i no tenim mai prous cèntims perquè totes aquestes històries d'amor arribin a bon port!

És o no és una monada? Algun dia serà meu! :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada