diumenge, 13 de març del 2011

Pets, pets i més pets

I no és que tingui mal de panxa. Parlo del que hi ha ara mateix, i des de les dotze del matí, a la llista de reproducció de l'Spotify. Després d'un temps de semi-desconnexió, d'un estiu de vici als Amics de les Arts i, últimament amb totes les històries del nou disc, a Manel, he tingut ganes de tornar als orígens, de rescatar tot el que duc dins l'ànima, de tornar a saber per què la meva habitació té l'aspecte d'aquesta foto d'aquí al costat i per què fa tretze anys que canto les mateixes lletres..


I quan mires enrere i veus que tens vint-i-dos anys i t'acompanyen des d'abans de fer-ne deu, veus que hi ha una màgia intensa i inevitable, un carinyo impressionant que et transforma en criatura cada vegada que enganxes una primera fila i t'enfiles a la barana i cantes allò de "serà que sóc massa jove per fer-me gran, no puc fer-hi més" i hi afegeixes, de collita pròpia, un "ho sento, mama!"..


N'he parlat mil vegades, els he dedicat mil fotologs, mil reflexions, he baixat a Barcelona amb el discman cada vegada que sortia disc nou, m'he quedat afònica mil cops, hem esperat concerts durant hores, m'ha costat la tira convèncer els papis perquè m'hi duguessin, he cantat en veu alta pel carrer, he cridat a casa com una boja amb el volum al màxim, he plorat quan tocava plorar i he deixat de fer-ho quan sonava una cançó alegre, gràcies a ells tinc el meu nom en un llibre publicat, i he après coses, m'he fet fotos i m'han firmat els braços, però ha arribat un punt que tenir fotos o autògrafs ja no és necessari, i et trobes el Lluís fent una cervesa a la platja de Tarragona i no et cal dir-li res, perquè tot es redueix al somriure, a les paraules que fa gairebé quinze anys que cantem plegats..

No sabeu quina ràbia em va fer no ser al Palau aquest novembre.. tenia el cervell girat.. però però.. ho compensarem amb un 14 de maig a Cardedeu! (qui sap si conduint jo, ja! :P) I a l'estiu, a l'estiu... desfase total!




Gràcies per aquests moments de bogeria màxima i per fer-nos saber que LA VIDA ÉS BONICA :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada